2

O všem a o ničem...

Je už skoro čtvrt na devět, venku se pomalu stmívá a já mám chuť psát. Psát o všem. O tom, co se v posledních dnech stalo, co mám v plánu na další krásné dny, i když o tom můj blog vůbec není. Za mnou mám však již nachystané další tvoření, až budu mít chuť a zase kapku času.

Moc dobře vím, že blog teď tak trochu leží ladem, ale dala jsem se dohromady s Dede z Ježkových očí, tak se můžete těšit, co spolu vymyslíme. Avšak o tom, jak zanedbávám jeden ze svých koníčků tento článek není...

Cítím se smutně, zároveň hrozně šťastně. Asi šťastná jsem. Určitě. Donutila jsem se cvičit každý den. Přežívám ten zmatek na tanečních soutěžích a užívám si ty chvíle, kdy s děvčaty tančíme. V italštině jsem přeložila knihu Fantasmi (navíc jsem si zapamatovala i pár vět či frází, například opravdu "důležitou" "Che sciocchezza!"). Nenechávám se zviklat svými pubertálními spolužáky- ne, nekouřím, ne, nepiju, dokonce ani těhotná nejsem a večery trávím raději doma, než v zakouřeném baru.


Možná vás tyto věci ani nezajímají. Nevadí. Dnes se mi chce psát, a tak tomu bude. Nejspíš nevím o čem. Nevadí. Vlastně bych vám chtěla říci, proč to vlastně píši (kromě toho, že se mi chce)....

Začíná být tepleji, dny se pomalu prodlužují....Já vám chci ještě představit pár hrozně pozitivních lidiček, kteří vás nabijí pozitivní energií, pokud tak neučinily pronikavé sluneční paprsky.

Stylish Coffee


Verča, milovnice kávy, knih a kouzelné Paříže. Pesimismus, špatná nálada, chmury... To na jejím elegantním blogu nenaleznete. Při pročítání jejích článků se mi vždy jemně nadzvednou koutky úst a je mi skvěle! My, lidé, se stále někam ženeme, oči namířené přímo na obrazovku mobilního telefonu, přičemž nám unikají krásy světa všude okolo. Napadlo vás někdy zvolnit, udělat si chvíli pro sebe a vydat se po kavárnách dle Verčiných tipů? Zkuste třeba Alchymistu, Kavárna co hledá jméno nebo Coffee room

Smooth Cooking


Věčně usměvavá. To je přesně Kačka z blogu Smooth Cooking. Jedna z nejsympatičtějších osob blogové sféry, jež spolu se svým manželem tvoří perfektní dvojku. Navíc disponuje schopností předávat svoji silnou pozitivní energii skrz monitory všech domácností. Povězte, znáte někoho, kdo to také umí?

Dlouho jsem zvažovala, zda jsem dát i blogerky a blogery, které zrovna v oblibě nemám, kteří žijí jen svou slávou a naparují se jak kohouti. Nakonec jsem se rozhodla, že ne. Přeci jen, zkazilo by to tu pozitivní atmosféru, ve které se tento článek nesl. 

Už nejsem smutná i šťastná zároveň. Jsem jenom šťastná. Uběhlo už něco přes půl hodiny, má tříleté jezevčice Pepina se usídlila na mém klínu, dopila jsem poslední doušek čaje. Zítra mě čeká náročný den, ale jistě bude stát za to, jako ty ostatní! 

A když jste smutní? Představujte si, že ležíte u moře, slyšíte šumění vln a dětský smích proplouvající pískem. Nezdá se vám to? Mně to pomáhá.

Hezký den!


2 komentáře:

  1. Kačku ze Smooth Cooking znám, dlouho ji sleduji....teda její blog:-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu pěkný a pozitivní článek! Také bych si chtěl užívat slunečních paprsků, ale kvůli vrcholícímu zkouškovému období na Akademii je mi to odepřeno. Užijte si tyto krásné dny i za naši říši.

    OdpovědětVymazat

Back to Top